טיפול במגנטים בעיות שינה

איך טיפול במגנטים יכול לעזור להפרעות שינה?

טיפול או ריפוי מגנטי נקרא גם מגנטורפיה.

מדובר בשיטת רפואה אלטרנטיבית  שרוב המטפלים ברפואה משלימה נעזרים בה לא רק לצורך אבחון אלא גם בריפוי.

התפיסה עוסקת בקיומם של שדות מגנטיים סטטיים הפועלים בין היתר על הגוף ואם משנים את השדות או יותר נכון את ההשראה החשמלית הנוצרת בשימוש במגנטים חיצוניים ניתן לטפל בחוסר איזון אנרגטי מכל מיני סטיות למשל כאבים באיבר מסוים.

שיטת המגנטורפיה מוכרת גם בשמות של פסאודו מדעית  שהיא מדעית לכל דבר אבל הדבר דורש תפיסה ולא תמיד מוכרת ע"י אנשי מדע או רפואה קונבנציונלית.

התומכים בשיטות מדעיות לא ממש מאמינים לשיטות שאין להן סבירות גבוהה של פיזיולוגיה וביולוגיה ואז אם לא ניתן לבצע מחקרים רפואיים בשיטה לא ניתן לקבלה כשיטה מוכחת אך אלפי אנשים בכל העולם נרפאו באמצעות שיטה זו.

ההמוגלובין שהוא בעצם סוג של חלבון שמכיל את החמצן בדם יותר נכון מעביר אותו ממקום למקום דיאגמנטי ושדות מגנטיים משתנים או דיפרנציאליים ז"א בעלי הפרש השראה חשמלית מושפע ואז ניתן לשלוט להתערב ולשנות את זרימת הדם כדי שתהיה תקינה.

טיפול במגנטים לבעיות בריאות שונות
טיפול במגנטים לבעיות בריאות שונות

מהי שיטת המגנטורפיה כטיפול במילים פשוטות?

בגוף האדם יש השפעות משדות מגנטיים והשפעות אלו משפיעים על זרימת הדף לאיברים שונים , אפילו ריפוי פצעים מושפע מזרימת הדם שמכיל כדוריות לבנות שהן המערכת החיסונית

שפועלת למניעה ומלחמה בזיהומים או בעיות בריאות אחרות ואם מתערבים בהשפעת הזרמים הללו ניתן להבריא מכל זרימה לא טובה או משובשת.

אם מתערבים עם מגנטים חיצוניים לגוף אז ניתן לגרום לזרימה תקינה שתורמת לתפקוד תקין ומפה לריפוי מחלות בין היתר.

חלק גדול מן המטפלים בשיטת המגנטים מתארים זרימה לא תקינה כחולשה שצריך לחזק כמו זרם מים חלש שצריך להגביר לזרם הנכון כי חזק מידי לא טוב וחלש מידי גם כן לא טוב.

ההשפעה של הזרמים צריכה להיות בהתאם לכיוון והצמדה של המגנט.

תעשיית הטיפול ואו הריפוי במגנטים מגלגלת מידי שנה מעל 300 מיליון דולר רק בארה"ב.

יש לשיטה זו אביזרים שתומכים בטיפולים למשל צמידים או כל מיני אביזרים ותכשירים מגנטיים אחרים שעוזרים להגביר את זרימת הדם.

טיפול ללא כדורים או כימיקלים
טיפול ללא כדורים או כימיקלים
טיפולים במגנטים
5/5

הגבלות וקשיים בחוק על שיטת טיפול מגנטורפיה.

מנהל המזון והתרופות האמריקאי אוסר ומתנגד לשימוש בשיטות טיפול במגנטים ומעלה כל מיני טענות שונות ומשונות לגבי יעילות השיטה, האמת היא שמנהל התרופות האמריקאי לא ממש מעוניין שאנשים יקבלו טיפול כי הכלכלה של התרופות או הטיפולים הקונבנציונליים תיפגע כתוצאה מכך.

הטענה של הfda האמריקאי היא ששיטות אלו לא מוכחות.

טיפול בחרדות קשות
טיפול בחרדות קשות

האם השיטה של טיפול באמצעות מגנטים עוזרת ויעילה?

אלפי אם לא מאות אפלי אנשים בכל העולם חייהם השתפרו באמצעות טיפול מקיף ומעמיק עם מגנטים גם כאבחון וגם בטיפול ואם עובדות אלו לא ניתן להתווכח.ניתן לטפל אפילו בחרדות ודיכאון באמצעות טיפול אבחון במגנטים.

טענות שעולות ע"י ספקנים מתנגדים לשיטה.

במשך השנים נעשו אלפי ניסויים של יעילות הטיפול במגנט וזו בעיה שעולה אצל אנשי מדע כי לא כל אחד יכול לדעת מהי השפעת המגנטים מלבד טוב או רע או מועיל או לא עוזר.

הגוף שלנו מכיל ברזל והמגנטים משפיעים על הברזל, אי לכך הספקנים יטילו ספק כי לא ניתן למדוד את השפעת המגנט על הגוף או על הברזל שבו

מחקרים על עוצמת מגנט של עד טסלה 1 לא נמצאו השפעות על מחזור הדם.

מחקרים על יעילות המגנטים למשל בטיפול בכאבים על מנהרת שורש כף היד או כאבים כרוניים בגב לא נמצאו השפעות משמעותיות יותר מתרופות פלצבו.

טיפול בכאבים מדלקת מפרקים ניוונית תוצאות ניסויים אלו נתנו פירוש לא ברור כל כך להשפעתם של המגנטים.

מחקרים שנעשו ב2007-2008 כן מצאו קשר והטבה בטיפול בבצקות אבל בניסויים על חולדות.